Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Radzymin do szkół, w podziale na części
- Numer postępowania ZP.271.1.19.2025
- Typ postępowania Postępowanie unijne
- Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony
Ogłoszenie
JEDZ
Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
zamówień publicznych w całej UE.
Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.
Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej.
Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"
Pierwotne dokumenty zamówienia
| Nazwa | Opis | Data publikacji | Rozmiar pliku | ||
|---|---|---|---|---|---|
| Dane kontaktowe | 2025-07-01 08:57 | - | |||
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu 422263-2025-PL.pdf | 2025-07-01 08:57 | 94 KB | ||
|
|
SWZ.pdf | 2025-07-01 08:57 | 1008 KB | ||
|
|
Formularze ofertowe.zip | 2025-07-01 08:57 | 71 KB | ||
|
|
Dokumenty z ofertą.zip | 2025-07-01 08:57 | 42 KB | ||
|
|
Projekt umowy.zip | 2025-07-01 08:57 | 2.46 MB | ||
|
|
Dokumenty na wezwanie.zip | 2025-07-01 08:57 | 112 KB |
Zmiana dokumentów zamówienia
| Nazwa | Opis | Data publikacji | Rozmiar pliku | ||
|---|---|---|---|---|---|
|
|
Pytania i wyjaśnienia .pdf | 2025-07-07 14:46 | 360 KB | ||
|
|
Projekty umów z załącznikami.zip | 2025-07-07 17:36 | 4.62 MB |
Dokumenty udostępnione
| Nazwa | Opis | Data publikacji | Rozmiar pliku | |
|---|---|---|---|---|
|
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia | Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia | - | |
|
Informacja z otwarcia ofert | Informacje z otwarcia ofert | - | |
|
Informacje o wynikach | Informacje o wynikach | - |
